måndag 25 juli 2011

20 år fyllda!

Har jobbat riktigt mycket nu hela juli, har bara haft några få enstaka lediga dagar. Men det blir nog härliga pengar av det sen i höst. Helgen som varit har jag spenderat ute på Hanö, efter många om och men egentligen. Eftersom jag fyllde 20 i lördags 23/7, så visste vi inte riktigt var vi skulle ta vägen och valde mellan massa olika saker men valet föll traditionsenligt på ön! Men det var riktigt mysigt, vi grillade och åt supergod tårta och allt blev sjukt bra :) Så glad för presenterna jag fick, speciellt för den fina ringen som hjärtat köpt åt mig! Skulle egentligen åkt hem igår, men vi blev totalt inblåsta! Är hemma i Bromölla nu iaf, ska jobba massa nu igen + helgen! Men det ska gå!

Jag tar varje dag som den kommer nu!

Min kamera fungerar tyvärr inte så kan inte lägga in några bra bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)