onsdag 3 augusti 2011

Någon gång ska vara den första

Ordnade en del inför fredagens kalas igår! Var nere i Hörvik och förberedde lite, blev ett par timmar på stranden med :) Tog årets första dopp, är nöjd över att jag kom i före Andreas! På väg hem åkte jag på min första punktering med bilen också! Tur man har tre bilar så man har minst en i reserv. Idag har jag varit på ansiktsbehandling, också första gången jag går på något sådant! Men det var väldigt bra, så bokade in en ny tid till både mig och hjärtat :) Det är skönt att unna sig lite ibland, att det dessutom var gratis gjorde det lite bättre. Det tackar jag bästa svärföräldrarna för! Annars har jag bakat en massa idag, synd på det fina vädret (skulle egentligen velat vara på stranden!) men det måste göras. Hoppas allt blir lyckat!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)