måndag 5 september 2011

I PASSED!

JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA GLAD & STOLT ÖVER MIG SJÄLV, RENT UT SAGT! JAG KLARADE TENTAN I ENGELSKA, MED 3P FRÅN VG! DET ÄR FAN INTE ILLA :D
Allt slit, all tid jag lagt ner och lämna semesterstugan en dag tidgare pga tentamen, det lönade sig!
Nu jävlar är jag på G, så taggad på skolan :)
Min andra halva är guld värd, för utan hans hjälp hade detta aldrig gått hem. Tack så mycket Andreas! <3

Annars har denna måndag spenderats ute i skogen, i 7 timmars regn på en naturvetenskaplig exkursion tillsammans med min klass! När man väl skulle åka hem, var tåget typ 40 min sent så där satt man totalt genomblöt på en station, skakade och frös...inte ens regnkläder och gummistövlar står emot konstant regn. När jag kom hem hade hjärtat tappat upp ett varmt bad till mig och tänt ljus, precis vad jag behövde. Nu sitter jag i soffan med frossa, feber, halsont och snuva...inte okej! Men jag är glad ändå :)

Jag & syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)