torsdag 19 juli 2012

Härligt ledig?!

Ringa vik.expeditionen, plugga, städa, putsa fönster, planera kalas, ta hand om febriga sambon, duscha, plugga ännu mer och vika tvätt...det är så skönt att vara ledig från jobbet...

Har även tagit på mig tre extra dagar utanför mina hundra procent, kanske dumt, men jag vill banne mig passa på att tjäna så mycket som det bara är möjligt! Efter den tioende kan jag vila ut, och göra allt som jag tycker är roligt och som jag ska njuta av veckan i stugan med Andreas. Jag lever på längtan, för det är sådana guldkorn som gör att man orkar ta i lite extra nu när man väl har chansen!

2 kommentarer:

  1. Du jag fattar precis...men tänk vad rik man blir sen :D

    SvaraRadera
  2. Ja tufft är bara förnamnet! Men man får tänka på alla goa pengar, så är det :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)