onsdag 12 januari 2011

Nöjd & Glad

Det är vad jag är idag! Den vetenskapliga rapporten är inskickad för en liten förtidsbedömning eller vad man ska kalla det. Hoppas på att hon inte har några alltför stora invändningar, så man behöver gå in och ändra en massa tills fredag. Har även fått betyg på mitt arbete om pedagogisk grundsyn och tentan i vetenskapsteoretiska kunskapstraditioner, VG på båda! Över förväntan, men skitnöjd :D
Pricken över i:et är att även Andreas fick VG på tentan :)
Så nu tycker jag att det är dags att ta den där middagen på Salvatores som vi pratat om ett tag nu, för om båda klarade tentan skulle vi slå slag i saken och gå dit. Nu har båda klarat den och det med bravur! Ska se vad han säger om saken när han kommer hem ;)

Innan jag åkte hem passade jag på att ta en snabb runda på stan, 70 % i inredningsbutikerna det gillas. Hittade väldigt mycket jag skulle  vilja ha, men höll mig till det som mamma ska få i födelsedagspresent imorgon, bra! ;) Kanske att jag åker in imorgon och tittar lite nogare ;)
Resten av kvällen tänker jag bara ta det lugnt för det kan jag tycka att jag är värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)