söndag 9 oktober 2011

Familjehelg!

Ojoj, tentan i fredags gick inte min väg. Var nog inte så förberedd som jag trodde, trots flera dagars aktivt plugg från morgon till kväll..Nu väntar jag bara på domen, det förbannade resultat och tills dess så har jag redan bokat in att göra om.
Resten av den dagen spenderades på Lister. Var bara tvungen att kolla in vår nya säng, och den såg bra ut! Längtar tills den får sin rätta plats, och vi är ute ur den här lådan.

I lördags blev det lite loppis, gjorde några fina fynd och lite som ska göras om. Kommer nog bli bra det. Kan tyvärr inte lägga ut några bilder, då min kamera fortfarande hålls fast av Audio Video! Nog dags att ta kontakt med asen i veckan, har snart gått en månad sen de lovade att höra av sig...

Har hjälpt till en hel del hemma i helgen, med alla hyllor som mamma har köpt och sorterat bort det gamla. Som tack blev vi bjudna på varmrökt lax, potatis och romsås! Världens bästa mat :)
Spenderade sedan en hel del tid hos svärföräldrarna, trevligt! Med andra ord en riktig familjehelg!

Nu: Återgår jag till plugg, städ och tråkigt söndagsfix!

Lägger ut en bild på syster för att jag tycker hon är fin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)