måndag 24 oktober 2011

Julmys!

Åh vad jag längtar till julen nu, det är verkligen den mysigaste tiden på hela året! Det börjar närma sig flytt, även om den där flytten känns som evigheter och det första jag ska göra då är att julpynta den eftersom vi flyttar in runt första advent. Men tills dess så ska jag ta en runda på IKEA och kolla in lite nyheter, och så småningom nalkas julklappshandling i Ullared och Tyskland :) För att inte tala om de secondhand rundor jag kommer att göra, i jakten på de gamla mysiga tomtarna från förr! ska inhandla lite mysiga jultidningar på Maxi med. Åh ge mig jul!



Tur att Andreas tycker om julen, för jag är riktigt tokig i den! ;)
Kanske tjuvstartar med lite pepparkakor och glögg ikväll till ensam mamma söker? Tja, varför inte :D

3 kommentarer:

  1. Håller med dig, julen är så mysig!

    SvaraRadera
  2. Marre: Åh ja, synd att den snart är slut bara.
    Sofia: Det var vi nog många som gjorde :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)