fredag 25 november 2011

Inflyttade!

Har snart bott i vår fina lägenhet i en vecka. Dock är allt fortfarande rörigt och vi har inte kommit i ordning och fått allt som vi vill ha det. Vi ska försöka få allt på plats denna helgen. Samtidigt som vi ska städa ut i gamla och lämna den! Allt har gått i ett rasande tempo sedan förra helgen och det var minst sagt stressigt. Måste bara tillägga med att Twilight är grym! Såg den förra helgen och längtar redan till nästa :)

Sitter just nu med tomtar och troll i handen. Ska försöka och planera lite lektioner utifrån den och lite till inför kommande VFU. Hoppas på att bli klar idag, finns ju så mycket annat roligt att dona med nu!
Loppisfynd 10:-, perfekt!

Äntligen har min tidningskorg kommit på plats. Hittade den på Lions i Sölvesborg för 25 :-, sprätte bort det gamla tyget och fick hjälp med att sätta dit det nya (för sånt kan ju inte jag). Nöjd!

Mina mysiga tomtesäcker har iaf kommit på plats. Hittade de på loppis förra året för 15 :-!

3 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen tomtar och troll. De är så bra! Har flera stycken hemma som jag sparat sen jag var liten.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Maria. Jag ska försöka få tag i fler :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)