söndag 27 maj 2012

Mor & mormors dag

Har firat min älskade mamma och mormor idag hemma på Lister. Grillat och ätit väldigt gott! Satt som en smäck, och lite tårta på det. Sedan skulle jag besökt min svärmor, men vår B-uppsats måste prioriteras nu så därför blev det träff med tjejerna för det. Nu är vi snaaaart klara! Måste bara tillägga att jag är så lycklig för att vi vann ESC igår, helt fantastiskt! Var fasen det nu än må vara i vårt land nästa år så ska jag dit! Vi är redan 4 personer som gaddat ihop oss ;)

Jag är inte någon som gillar att ge bort prylar. Det ska vara något man kan använda eller en upplevelse. Det sista gav jag till mamma och mormor idag. En resa till Österlen och Kivis musteri. Charmigt med egna presentkort och uppskattat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)