fredag 10 maj 2013

Tack söta små ungar!

Efter tre dagars praktik så har nu någon öppnat en kran från helvetet i min näsa. Tack söta små ungar! Näsan rinner fruktansvärt och jag är röd som aldrig förr. Trodde igår att det kanske va pollen, inte för att jag någon gång känt av det men ändå. Imorse visade det sig vara en härlig förkylning...Och så väntar kvällsjobb idag också, men det får gå, det ska gå!

Beroende på hur jag mår så kommer helgen bestå av massa fix, hjälpa mamma, städa, plugga..Det roliga att se fram emot är att barndomsvännen Joakim kommer hälsa på och att Mjällby spelar hemma :)
Annars är det fullt upp, har smått ångest och panik varje dag för att jag misskött skolan. Jag ligger efter som aldrig förr och vet inte hur jag ska hinna tills den 3 juni...Det är en stor fet jäkla gåta som måste knäckas!
Ärligt talat är jag trött, trött på allt vad skola heter och vill bara jobba och inte plugga!
Jag kommer vara en no-lifer ett bra tag framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)