söndag 18 december 2011

Fjärde advent

När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan

När alla ljusen brinner
då blir det jättekul
med klapparna och tomtarna
som önskar oss GOD JUL!
 
Måste säga att det känns konstigt att det är fjärde advent idag och en hel vecka kvar till julafton. Vecka och helg har varit bra. Haft sista praktiken för året och det är skönt att det är avklarat, men nu ska det skrivas rapport i dagarna...mindre roligt mitt i allt julstök. Hälsade på mormor i fredags efter VFUn, satt och pratade strunt i några timmar, härligt :) IKEA och EKO förgyllde min lördag och denna söndag har det donats här hemma. Har köpt julgran, storstädat mm.
 



Äntligen är vårt sovrum komplett! Andreas har fått sin sänglampa och vår säng har fått sitt fina överkast :)

Min garderob är även den helt färdig! Jag har fått min byrå som jag letat efter. Ikea är bra grejer! Tack mitt hjärta för att du skruvade ihop den :)

 
Kram

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)