söndag 25 december 2011

Måste varit snäll i år...

Mina paket
Av svärföräldrarna och Andreas bror
- 1 paket galgar
- Thomas Sabo armband i svart
- Toarullar
- Stor godispåse
- Presentkort SF Bio 300 :-
- Honung
- Två stycken bivaxljus
- Badlakan + handduk
Av mamma och pappa
- Stavmixer
- Dvd: När karusellerna sover
- Romerska pågar
- En vit mjuk filt
- Fluffig kudde
- Formar till vaniljhjärtan
- Faktakalendern
- 2 doftljus
- Dörrmatta
Av Emma
- Massvis med öronhänge
- Dvd: Skilda världar volym 3
- Muffinsformar
- Disktrasa
- Kökssvampar
- Kollegieblock
Av Andreas
- Stirr visp (vispar av sig själv)
- Vantar smartouch
Av min morbros familj
- Dvd: Black Swan
- Handhjord julgransprydnad
- Stor lykta
- Spa-set
Av mormor
- 500 kr
Av en kompis
- Bok 500 coctails
- Coctailpinnar

Andreas paket
Av sina föräldrar
- 1 paket galgar
- Massa strumpor
- Presentkort Team Sportia 400 :-, SF Bio 300 :-
- Tomtens kola
- Tvål
- Canon skrivare
- Toarullar
- Stor godispåse
Av mig
- Ziperall
- Kalle Anka jubileumsutgåva
- 300 doser stelkrampsvaccin UNICEF
- Axe tvål + deo
Av min mormor
- 500 :-
Av mina föräldrar
- Presentkort dressamn 500 :-
- Romerska bågar
Av Emma
- Reflexväst
- Axe deo
- Skal till Iphone

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)