söndag 11 mars 2012

Euphoria...

...helt i min smak! Tycker verkligen att det var rätt låt som vann igår. Loreen var magisk! Sitter nu ensam i köket såhär på morgonkvisten och funderar på vad jag ska göra. Andreas är i Kristianstad och sliter med skolarbete. Solen lyser ute och jag tror bestämt att jag drar på mig löparskorna och beger mig ut på en pw snart. Har kokat ihop en fruktsoppa som står i köket och väntar på att avnjutas, den får nog stå tills jag kan dela den med någon. Varm eller kalla spelar inte så stor roll. Borde väl ta tag i lite skolarbete jag med, har ju faktiskt tre uppsatser och två redovisningar inom loppet av två veckor samt en sista VFU-vecka att genomföra. Otroligt nöjd över VFU-besöket jag hade i tisdags, min lärare hade bara gott att komma med, vilket är väldigt roligt då man är på fel plats egentligen. Nåja, återstår att se om jag får tummarna ur röven idag...tveksamt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)