lördag 3 mars 2012

Tiden går...

...så himla fort! En vecka sen förra inlägget, men jag har verkligen ingen tid nu. Har bott hos mormor under vardagarna och det har varit kanon. Vi bara pratar, pratar och pratar, så datorn eller tvn är då inget jag prioriterar hos henne. Första veckan på praktiken är avklarad och det är skönt att vara i Hörvik, dock är förskolan inget för mig! Jag trivs inte alls med det..men två veckor kvar så lika bra att kämpa på. Kom hem sent igår också för jag hjälpte en bekant att flytta. Så blev lassemat i all hast och soffhäng med hjärtat. Som jag saknat honom! Skönt att få sova i hans famn inatt :) Har idag hjälp mamma och pappa med att köra och lasta pellets, ensam har jag idag lastat 600 kg och det känns nu i ryggen. När jag ändå var hemma så passade jag på att dammsuga lite i bilen! Ska snart bort på Maxi och veckohandla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)