torsdag 9 augusti 2012

Full fart framåt!

Tanken var att jag skulle starta datorn och kolla lite bloggar och inte sitta här så länge, men idag fastnade jag verkligen. Av någon anledning så började jag göra en riktigt storrensning av både dator och min extra hårddisk. Det var välbehövligt då jag hade flera 10 000 - tals bilder, utan att överdriva och si sådär 5 - 6000 som var kopior. Äntligen är allt i sin ordning och organiserat. Känner verkligen en sån lättnad nu. Ska också se till att få ordning på mina framkallningar och börja sätta in i mina album igen :) Fick så många idéer helt plötsligt, och det känns som jag borde väcka liv i min gamla hobby med att fotografera! fattar inte varför det har blivit lagt åt sidan så länge...nu ska det bli andra bullar!

Men efter ett par timmar här nu så börjar jag bli lite stressad, måste laga middag, handla ett par saker, fixa i ordning och förbereda inför jobbet och kvällens tjejträff! Så bara till att sätta fart.

En bild på min mormors goda vindruvor, älskar allt som mognar nu som är egenodlat hos oss! Det är inget annat än ren lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)