måndag 12 november 2012

Tusan!

Helgen flög förbi. Det var bowling, bröllop och fars dag. Har de senaste två nätterna haft fruktansvärt ont från svanken upp i axlarna. Det har varit ett helvete att sova och jag har vaknat flera gånger om. Häromnatten trodde jag det var för att jag hade höga skor på bröllopet, något jag inte är van vid. Efter inatt är det uteslutet. Har även frusit och varit varm. Vaknade imorse med feber, så förmodligen har jag en förklyning som satt sig där bak i musklerna. Ska försöka ta det lugnt idag, men typiskt nog har jag träning ikväll. Jag vill, men borde inte.. Ska ändå försöka ta mig an matten, städningen och matlagningen idag. Det ligger ju på mitt bord när Andreas har skola hela dagen.


Den bästa bilden på oss från helgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)