torsdag 15 november 2012

Uttråkad

Väntade på samtalet från Hälsoringen igår och fick beskriva mina symptom över telefon. I samråd med läkare togs det beslut om att jag inte fick äta, hemska känsla då jag inte hade fått i mig något förrän tidigt på morgonen. Blev ett evigt vankande av och an med kramper i magen, lite proviva och resorb var allt jag fick dricka. Fick veta att jag bär på ett virus därav alla symptom och utslag. Himla konstig känsla att va pigg, men ändå så sjuk. Var väl också det som gjorde att jag inte avbokade Twilight. Dit gick jag och filmen var grym, men shit vad de lurade en där ett tag! Hela bion föll i skratt sen. Får väl be om ursäkt om jag nu råkat smittat några med min närvaro igår... :P

Är så himla less på att gå hemma nu! Ingenting vettigt blir gjort och skolan kan ta sig någonstans, får slita som ett as nu i nästa vecka för att komma ifatt. Det blir inte lätt, men vem kan hjälpa att man blir sjuk?
Lever fortfarande på fil och ska göra det ett tag framöver...sjukt svårt för någon som verkligen gillar mat. Lite  skönt att få gnälla av sig en smula!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)