torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!

Första påskdagen är här och jag har ägnat hela långa dagen åt en riktig vårstädning av lägenheten. Jag har verkligen gått igenom varenda liten vrå, allt från fönsterputsning, garderobsstädning till rengöring av balkongen. Tror banne mig att jag snart ska ta och plantera lite i mina krukor med :) Fick även hem en beställning från glassbilen, så himla simpelt att beställa deras goda glass och inom 48 timmar så finns den vid dörren! Rekommenderas.

Imorgon bjuder vi lite släktingar på trerätters, på lördag åker vi till Hanö och på måndag kommer vi hem för att titta på fotboll. Påskhelgen ska bli kanon!
Jäkligt tråkigt bara att pappa är på växelvård över denna helgen. Blir första påsken utan honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)