söndag 14 april 2013

Jag andas ut

Ett positivt besked från kommunens sida på fredagsmorgonen gjorde att jag äntligen kunde andas ut igen. För första gången sedan jul så har jag kunnat känna mig glad och lycklig igen. Överklagan gick igenom och min pappa ska som det ser ut nu få vara hemma tills september. Så otroligt skönt för honom och för oss. Helgen har gått åt till måsten, ärenden och roligheter. Igår bland annat så tog jag och sambon en heldag på stan, shoppade och åt gott. Därefter gick vi på musikal för första gången i våra liv, Jesus christ superstar! En helt otrolig uppsättning, så stark! Jag visste inte vad jag skulle säga efteråt, jag hittade inga ord. Kvällen spenderades hos Andreas vänner i Åhus. Pizza, vin och prat. Idag har vi varit på loppis och gjort ytterligare ärenden. Skönt, jag lever igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)