söndag 22 september 2013

Det går undan...

Känns som allt går i 190 just nu! Helgen är slut och jag har inte varit sådär ledig som jag skulle önskat. Tenta i lördags, den sista btw! Fatta känslan! Den följdes upp av en härlig kräftskiva med storfamiljen. Så många härliga skratt, tror bestämt vi förlängde livet med flera år. Idag har vi tagit storstädning för här har det sett ut som fan och inte har det blivit ordentligt städat på två veckor för det har varit så mycket...men nu är ordningen tillbaka! Vi har köpt spis till mamma och varit på fotboll. En match som var som en berg och dalbana! Nu sitter jag i soffan och är klar med min presentation av mig själv som jag ska göra imorgon för mina elever som jag ska ha nu de kommande fem veckorna. På tisdag flyttar jag tillbaka till Lister och lämnar äckliga Bromölla... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)