tisdag 10 september 2013

Färdigtränad!

Idag har jag jobbat. Jag har även tränat två pass, dance revolution och gympa. Afrodans hade jag igår. Nu är jag helt slut i kroppen. Vet inte hur jag ska komma upp ur sängen imorgon. Men efter ett uppehåll i sommar så är det skönt att komma tillbaka till gamla vanor. Nu i början är det sjukt jobbigt, men det kommer bli bättre. Jag drar mig för att träna varje gång det är dags, men när jag väl är på plats så njuter jag. Det är en mycket härlig känsla!

Förövrigt är min värld upp och ner. Det är bara att konstatera att jag har ställt till det för mig. Man kan inte plugga sista terminen 100 %, ha fyra tentor på en vecka, samtidigt som man jobbar 75 % och måste träna! Det finns även andra saker hemma som ska göras, och jag har mina nära som blir lidande. Jag har inte tid för dem :/ Om två veckor hoppas jag kunna leva lite igen. Jag sover för lite och har konstant huvudvärk. Min kropp börjar säga ifrån, jag knäcker mig själv och ändå kämpar jag vidare för det finns ingen återvändo.

Imorgon ska jag till skolan, sedan ska jag jobba men innan dess ska jag hälsa på pappa. Jag har inte tid för att plugga. Hur ska jag få den här ekvationen till att gå ihop?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)