tisdag 15 mars 2011

Det var väntat!

Fick mitt första U idag...är sjukt irriterad på mig själv för det. Jag är fullt medveten om mina slarvfel jag gjorde på räknedelen, ett ynka litet sketet poäng från g. Det är störigt, framförallt eftersom jag haft det såhär i alla år med den jäkla matten. Den andra delen satte jag full pott på! Hade man nu inte varit tvungen att klara båda delar så hade jag kunnat sitta här och njuta av ett vg :P Ska banne mig fixa det!! Självklart ska omtentan hamna samma vecka som mina andra stora sluttentor för kursen. Som inte hälften var nog ibland...
Var iaf kul att vara tillbaka i skolan och träffa alla som man inte sett nu medans man varit på praktik.

Imorgon är jag ledig vilket i vanlig ordning betyder plugg. Kliver nog upp med hjärtat imorgon bitti vid sex-tiden. Desto tidigare desto bättre. Blir mer gjort då :P Har även träning imorgon, och det är riktigt nice!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)