söndag 13 mars 2011

Hektiskt...

Det är det verkligen, så det räcker och blir över. Har varken tid eller pengar till allt jag vill. Min VFU är slut nu och jag fick ett bra omdöme med mig. Känns bra, mitt i allt tvivel som kommer ibland så är det sådana saker som gör att man vill fortsätta utbildningen.

Min fredagkväll blev riktigt bra iaf. Gjorde ett nytt försök med hudvårdspartyt eftersom hon fick ställa in i sista minuten innan. Vi var tio personer totalt hemma hos mig och det blev rätt så trångt, men mysigt ;) Det blev lyckat och alla var riktigt nöjda och hittade bra grejer. Som värdinna slutade det med att jag fick välja produkter till ett värde av 1200:-, inte illa pinkat! Efter fika och så begav sig alla hemåt, och jag drog ner till bowlingen tillsammans med grabbarna Oredsson. Har inte träffat dem och umgåtts sen september, det förklarar ju hur lite jävla tid man har..Men bowling är inte mina starka sida och det gick inte riktigt så bra och de utklassade mig. Men vad gör det? det viktigaste var att vi fick träffas och umgås. Sedan gick vi upp till mitt och tog ett par kalla och snackade gamla minnen och tittade på bilder långt in på natten. Underbart kul!

Ikväll är jag och sambon bortbjudna och det ska bli skönt att inte ordna med något själva. Självklart blir det melodifestivalfinal och jag ska heja heja heja på The monkier!! (men finns en del andra som jag också kan acceptera som vinnare) ;)

Kram!

Längtar ut till ön nu, för det är den enda platsen jag kan koppla av på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)