fredag 25 mars 2011

Stort frågetecken ?

Läsa eller inte läsa, det är frågan?

Är just nu trött på det som stjäl all min tid från allt och alla, SKOLAN!
Trodde det skulle bli kul att plugga, men det har inte riktigt varit som jag tänkt mig.
Frågan är om det kommer bli bättre...tål att tänkas på.
Det är inget fel på yrket, men utbildningen och skolan är inte som den borde vara.

Är också väldigt trött på folk som ignorerar och låtsas som man inte finns,
eller som aldrig vill ställa upp för en när man verkligen behöver det!
Sådna som är nöjda över att se hur andra kämpar men aldrig lyckas!

Nej, världen är upp och ner nu, eller rättare sagt min värld!!
Tänk om...man bara hade vågat göra det man tänkte från början.
Det man verkligen brann för, men som alla sa var skit och jättetufft.
Undra hur det hade varit på riktigt...
Varför släppte jag det...det som var min dröm?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)