onsdag 6 april 2011

Ajaj...

...vad det värker i min kropp. Känns som den väger 20 kg mer än vanligt, har rikitgt svårt att röra mig. Det är träningsvärk jag talar om, och en riktigt jävlig sådan också. Allt detta tack vare idrott på 2,5 timmar i skolan, där vi gjorde en massa lekar med ballonger. Låter kanske inte så ansträngande? men det kan jag säga att det var. Hela klassen var slut. Jag var även på gympan på kvällen. Kände redan då av lite värk i lår och armar, men nu är det nästan outhärdligt... Nåja, vet iaf att jag varit duktig :)

Idag är jag ledig, så det blir en del plugg inför lördagens omtenta. Även lite andra skoluppgifter ska göras.. har ju både det gamla och det nya att ta tag i. Får se hur det går helt enkelt. Längtar även till påsken nu, hoppas på att det blir ett par dagar ute på Hanö då :)




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)