måndag 4 april 2011

Kanon!

Det har helgen varit! Fick undan en av alla tentor som hänger över mig och det är skönt :)
Jag har bestämt mig för att det ska gå, på ett eller annat sätt.

Trippen till Växjö, firandet av Kitty och träffen med alla sköna tjejer var bäst! Dock var vi inte så pepp på utgång, så blev en natt full av skitsnack istället. Många goa skratt och tårarna sprutade :D Längtar redan tills den 29:e när vi ses igen!

Idag var det för övrigt premiär av årets allsvenska på vallen, MAIF - HIF drabbades samman. Innan allt ens hann börja, så var bortasupportrarna igång med att senarelägga matchen på grund av skadegörelse, misshandel och smitningar in på plan! Så JÄVLA tråkigt rent ut sagt!! Sådana har inte att göra på en fotbollsmatch, för det är då fan inte fotbollen de är där för! Mjällby har iaf polisanmält det hela och de inblandade portas från Strandvallen, tycker dock att de skulle portas från alla arenor! Lika bra att ta i med hårdhandskarna! Hoppas att HIF ger Mjällby en ursäkt för det här också! Matchen slutade tyvärr med 1-0 vinst till HIF, inte rättvist i mitt tycke...

Nu ska jag fixa lite små saker, sen kryper jag ner med sambon i sängen <3



kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)