torsdag 21 april 2011

Onsdag kväll

Onsdag kväll är snart till ända och jag har precis kollat klart finalen i Sveriges Mästerkock. Är glad för att Louise vann, har hållt på henne genom hela programmet. Har även följt Malmö-Mjällby...det var inget vidare. Enligt statistiken så var det inte rätt lag som tog poäng, mycket tuff start för Mjällby i år. 1-0 till Malmö...:/ Det måste vända för Mjällby nu!

Imorgon eftermiddag åker jag och Andreas ut till Hanö, och stannar ett par dagar.
Åh, vad jag har längtat ut till ön. Ska verkligen bli skönt att komma ut dit och jag och min andra halva ska bara rå om varandra :) Många kanske tror att man har en himla massa tid för varandra när man bor ihop, men så är inte fallet. Långa, sena dagar för båda varje dag hela veckan, vecka ut och vecka in ungefär.
Ska förbereda lite packning nu, så man får allt med sig ut :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)