tisdag 19 april 2011

Den gamla goda tiden!

Sitter här och saknar väldigt många händelser, även personer som inte finns i livet och de man träffar allt för sällan, allt är fina minnen att plocka fram då och då! Ikväll är ett sådant tillfälle för mig där jag vill blicka tillbaka.

Bara ett litet axplock av allt!
 Saknar vår grillmästare Lasse, som tyvärr inte finns med oss mer

 Saknar att inte kunna träffa Johanna när jag vill

 Saknar hästarna och den härliga känslan när man sitter där på hästryggen

 Saknar resan som vi fem gjorde till Köpenhamn

 Saknar husbilssemestern med familjen


 Saknar de härliga hemmafesterna, här hos Sofia

 Saknar ögonblicket när jag klev upp där på prispallen i ELMIA för att ta emot mitt pris

 Saknar mina barndomsvänner, träffas allt för sällan

 Saknar mitt jobb hos Mjällby AIF

 Saknar högstadietiden

 Saknar min student

 Saknar tiden när man var liten

 Saknar mina kusiner, som jag tyvärr inte hinner se så ofta längre

Saknar detta gäng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)