tisdag 18 juni 2013

Gah...

...nu är jag ganska så frustrerad! Jag tittar i min kalender för att få en överblick över hela sommaren. Jag som tänkte att jag hade lite dagar här och där att vara ledig på, fattar nu inte vad jag fått det ifrån. Jag är ju banne mig upptagen varenda dag! PANIK! Okej det finns ett par hål på sin höjd, men det är endast en dag..En enda dag...men jag har önskat jobb hela sommaren och det har jag fått fram till halva september så ska banne mig inte klaga över det, men att hinna med att träffa folk och hitta på roliga saker kan jag nog se i stjärnorna efter! Det värsta är att efter sommaren nu så kommer hösten, min sista termin på högskolan. Jag har fått mitt schema och ska gå från 8-16 varje dag hela terminen! Hur kan detta vara möjligt, lärarna har sagt att vi kommer få det tufft och att vi kan glömma extra jobb och fritid. Jag trodde inte riktigt på det där, men nu ser jag att det är sant. Gah...är det verkligen meningen att jag ska säga till alla: tyvärr men efter januari kan vi träffas?! Jag blir galen!

1 kommentar:

  1. Gött att du blir rik!! Tur vi har paxat Killebom iallafall.. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)