söndag 2 juni 2013

Trötter

Fast man borde vara utvilad såhär efter helgen så är jag nog tröttare än tröttast just nu. Allt går i ett! Imorgon är det måndag och de närmsta dagarna består av slutspurt i skolan. Därefter är det sommarlov! Vilket innebär att jag och min andra hälft nu har drygt två veckor på oss att göra allt det där som man vill hinna med innan sommarjobbet börjar. Självklart en omöjlig uppgift. Det som är bestämt nu framöver är Studentfirande,    rocken, Hanö, fika med en vän, tälta och kalas! På tal om Hanö så längtar jag ut nu, ska bli fint med några dagar där och att pappa också ska följa med. Ser så fram emot det. All tid vi har tillsammans är guld värd, och det är absolut viktigast för mig nu. Varenda chans jag får i sommar, kommer jag ägna åt familjen men pappa i synnerhet. Vi vet alla att det här är sista sommaren som han bor hemma och då ska vi njuta och ta till vara på allt! För en gång finns bara minnen kvar!

Som sagt alla dagar är fyllda, men jag ska fanimej njuta som tusan och det för att jag inte har ett jäkla skit mer att plugga på i sommar! Bara vetskapen av att ha tre månader utan skola är underbart :) Fick dessutom veta idag att jag satte VG på ytterligare en rapport, det går bra nu!



5-1 till Mjällby, så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)