onsdag 12 juni 2013

WORK

Igår fick jag hoppa in och ta ett långt kvällspass för att personalen på jobbet skulle roa sig, tycker snart det är dags att de bjuder in mig vid det här laget ;) Idag har jag suttit i utbildning på Gerbogården, tre hela timmar..kändes som en evighet. Jag kan ju redan allt det där med lyft, värdegrund och bemötande.. Fast några hundralappar rikare blev jag :P Andreas har fått sitt schema över sommaren och som vanligt jobbar vi om varandra hela sommaren, och verkligen jobbar om då han ska jobba dagar som nätter. När han kommer hem så har jag redan stuckit och tvärtom. Lagom roligt, men rika till hösten blir vi. Vi jobbar för fullt för att redan nu bygga upp ett sparande om ifall att man är utan jobb efter examen. Mardröm, men ska gradera mig. Kommer söka in till lite extra kurser till våren 14 och eventuellt en utbildning på distans om jag hittar det jag söker. Sedan hoppas jag på vik självfallet inom skolan, men även vården. Andreas kan redan ha jobb på G. Nåja, vi är inte där än! Jag ska inte oroa mig nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)