söndag 20 oktober 2013

Bellas place

Helgen har vi tillbringat i vår lägenhet i Bromölla. Andreas flyttar till Lister imorgon och jag kommer efter på tisdag. Sista rycket nu på praktiken. Ska bli konstigt att återgå till skolan igen och lämna eleverna. I fredags jobbade jag häcken av mig. Först från 8-13.50 i skolan och från 14-21.15 hos de äldre. Likaså har jag jobb från morgon till kväll imorgon, det är blir en tuff måndag!

Igår blev det storstädning av lägenheten, fattar inte hur det kan bli så skitigt när man inte varit här på tre veckor typ. På kvällen spelade vi bowling med fina vänner och åt en bit mat på Bellas place. Underbart! 
Idag kör vi på planering av nästa vecka och kalas. Det har varit en bra helg!

Måste säga att det varit härligt att bo hemma igen, kunna tjabba med syster och äta middagar och umgås med familjen. Alla tillsammans och framförallt är att jag fått tillbringa mycket tid med pappa. Känns så bra att kunna ta till vara på det som är nu. En dag kommer allt bara att vara minnen. Men just nu lever jag för det vi har tillsammans.Det är verkligen kanon att kunna ha han hemma, samtidigt som han är borta ett tag. Så länge det fungerar så är det bra. Han har det bra, vi har det bra och alla är lyckliga. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)