söndag 6 oktober 2013

Emporia

Spenderade hela lördagen inne på Emporia i Malmö, tillsammans med familjen. Jag tyckte att mamma och syster behövde komma iväg lite nu medans pappa inte är hemma. Vi hade en bra dag! Men man är verkligen helt slut efter att ha gått omkring där inne. Det är så mycket att titta på, så mycket intryck och det blir en hel del steg av det när man ska igenom alla planen. Gjorde lite fynd. Det bästa sedan sist jag var där i julas är att myrorna nu har flyttat in också! :)

För övrigt så har jag haft en bra vecka, jag har blivit godkänd på besöket från Högskolan. Jag har blivit timanställd i Sölvesborg som lärarvikarie och praktiken går bra! Ska in och jobba redan i nästa vecka! Hyfsad lön är det också, så det går braaaa nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)