måndag 21 juli 2014

Tid för eftertanke...

Såhär dagen efter den där hemska dagen. Jag bröt ihop igår natt, jag grät utan dess like. Jag fick knappt luft. Somnade sedan som en stock och sov hela natten. Imorse åkte vi hem till mamma och syster för att höra kyrkklockorna ringa för pappa kl.10.00. En hel kvart ringde dom. Därefter satte vi oss tillsammans för att titta på dödsannons, kista, musik mm. Allt för att på bästa sätt vara väl förberedda till mötet med begravningsbyrån. När vi kände oss färdiga så tog jag och Emma våra respektive och åkte till stranden. Vi solade och badade och tog det bara lugnt. Mötet med byrån kändes bra, och vi avslutade med en varsin glass på Mcdonalds innan hemfärd. Ikväll har jag och Andreas också kört ett flyttlass till vår lägenhet. Många har också ringt till mamma idag för att höra hur det är med oss. Många har visat sin omtanke genom sociala medier. Vi är innerligt tacksamma för alla fina ord och hälsningar. Jag har inte gråtit idag. Imorgon ska vi flytta ett lass till vår lägenhet och därefter ska vi åka till Falkalyckan för att tömma pappas lägenhet och städa. Hur det kommer att kännas har jag inte en susning om...Vi tar en dag i sänder.

Ikväll fick jag även veta att de har flaggat på Hanö hamn för pappa, en sådan sak värmer verkligen <3
Jag hoppas pappa har sett det <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)