torsdag 12 januari 2012

Känslofyllt

Många tankar och känslor idag. Det är nu ett år sedan min mobil ringde och jag fick ett mycket tråkigt samtal. Av någon anledning kände jag en klump i magen innan jag svarade, som om jag redan visste. Ett år sedan jag och min vän grät tillsammans i telefonen. Ett år sedan himlen fick en mycket fin ängel, tyvärr alldeles för tidigt... Ett år sedan jag kände stort obehag av att efter detta tråkiga besked ringa hem till min egen mamma och säga grattis till henne på hennes födelsedag, samtidigt som jag skulle säga att en annan mamma lämnat oss. Jag fick knappt fram ett ord, tårarna hann före. Jag grät, och mamma grät. Det är fortfarande svårt att förstå och vi är många som saknar denna fina människa. Alla tankar går idag till min kära vän och hennes nära <3

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)