fredag 6 januari 2012

Nu är glada julen slut, slut, slut!

Äntligen! Lika roligt som det är att plocka fram alla fina tomtar och julbelysning, lika skönt är det när man plockar bort skiten! Nu är jag trött på det, så därför har vi dansat ut julen på Fjälkingegatan idag. Det är ju ändå trettonhelgen också. Allt blev så ljust och fint här, det enda jag inte blev riktigt nöjd med är gardinerna. Har fortfarande de jag hade i gamla lägenheten, där det var lägre i tak än vad det är här. Vilket innebär att de är rätt så förkorta, men ska så småningom ordna fram nya. När jag hittar några vita, ljusa som jag vill ha :) Letade på nätet, hemtex, IKEA, jotex och hm. Men känner att det lika gärna kan vänta tills man får vägarna förbi det stora gula varuhuset i Ullared!


Idag blev det tillfälle att plocka fram de fina ugglorna som jag köpte på Lagerahus i Kalmar i somras.

La även till att par extra kuddar till sängen och klädde de med fina örngott som jag fyndat på HM:s rea.

 

Är så himla nöjd med hur vi bor nu, det kan knappt bli bättre :) Har ett par målprojekt, hallen och ev. köket som vi ska bättra på med lite färg. Hallen är det vi kommer ta tag i snart. Köket får snällt vänta. Det är absolut ingen panik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)