måndag 3 september 2012

Back to school

Idag drog skolan igång igen, det blir nog bra med det. Dock kändes det som att jag inte riktigt var förberedd, antagligen för att det varit så mycket jobb. Den där längtan efter att få vardag hann liksom aldrig infinna sig. Ska dessutom iväg på resa med klassen om en månad, i Astrid Lindgrens fotspår...
Vad kan det innebära? Jo att jag ska åka till Vimmerby och vi ska besöka alla de ställen som jag och Andreas besökte för tre veckor sen...Känns sådär, men kommer säkert lära mig något nytt och jag har ju iallafall en massa förkunskaper, vilket är bra. Jag kommer bli en sån expert på Astrid och hennes liv!

Har även skärpt mitt liv, och börjat träna på allvar. Igår testade jag zumba och idag afrodans och jag älskar det. Så himla roligt och jobbigt! Sen nästa tisdag börjar även gympan i Mjällby. Så minst tre gruppass i veckan, det kan nog bli något. Vill banne mig inte ha något sladdrigt skin som hänger och slänger! Är man ung och kan röra sig så bör man också göra det. Det är mitt motto :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)