söndag 30 september 2012

Stress

Känner mig så stressad, dag ut och dag in. Finns ingen ände på det förrän tentan är ur världen. Frågan är bara om jag har tillräckligt med kunskap för att klara torsdagens skrivning. Sen är det ju praktiken också, träffar min handledare på torsdag och till helgen måste jag ha planerat allt. Kan ju tilläggas att vi förmodligen ska till Ullared också. Därefter en veckas sketen praktik. Men det är bekymmer då, nu är det bara tenta som gäller och inget annat!

Småland var för övrigt kanon. Otroligt glad över att jag var där i somras, och fick se allt i sin egen takt. Nu var det pressat schema och ut och in ur bussen som gällde, men mer kan jag nu! Festen på kvällen var dessutom bäst! ;)

Pelarne kryka, där gifte sig Astrids föräldrar


Kvilleeken, naturens under!

Här vilar Astrid hos sina föräldrar

När Astrid såg denna grav så föddes bröderna Lejonhjärta!

Vi fem, jag, Caroline, Nathalie, Daniella och Jasmine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)