söndag 23 september 2012

Det går snabbt!

Veckan har susat förbi, liksom helgen. Mycket skola, plugg och träning.. I helgen har vi hjälpt mina föräldrar med några ton ved, klyvning och stapling. Helt slut i ryggen efter det, åkte även in till stan och hämtade några ton pellets, bar minst 20st 16kg säckar själv. Ajaj, det blev förmycket för mig och jag säckade nästan ihop. Träffade även Johanna en stund på kvällen :) Igår blev det träff med några tjejer från klassen i Perstorp, vin, spel och snack! :) Mycket trevligt och tackar mitt hjärta för att han va så snäll och körde de 16 milen för att hämta hem mig sen.

Är nu ganska trött efter eftermiddagens sumbapass, och trött för att Mjällby förlorade en riktigt viktig match. Säsongen börjar dra ihop sig och vi måste vinna nu för att stanna kvar i allsvenskan! Hoppas Kalmar får stryk på Onsdag. Nej nu blir det snart sängen, dags att ladda för ny vecka med träning, exkursion Småland och tentaplugg. HEJA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)