måndag 17 september 2012

Måndag kväll

Har fått hoppa in idag som vikarie på mitt lilla boende. Har verkligen saknat dem sen jag gick hem i somras, så det var roligt att få komma tillbaka idag och träffa dem alla :) Att jag dessutom blev igenkänd av en dam gjorde min dag. Ögonen glittrade och tårarna nästan rann på henne, med tanke på sjukdomen så är det helt otroligt att jag satt sånna spår hos någon och att jag får finnas i hennes tankar. Hon är bara så söt!

Nu har jag precis slängt i mig lite havregrynsgröt så nu ska jag snart iväg på afrodansen. Inte alls van vid det här med att träna såhär hårt fyra dagar i veckan, men än så länge går det bra. Jag trivs verkligen med min nya livsstil, för det kan man väl ändå säga att det är? Jag vill ju ha en fast kropp, inget som hänger och slänger någonstans, så tycker nog att det här med träningen är en god bit på vägen. Liksom att jag har min dag på helgen där jag får vara onyttig. Det räcker ju gott och väl, sen har man ju något att längta lite efter också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)