torsdag 4 juli 2013

Killebom

Sölvesborgs lilla stadsfestival är i full gång. Jag varvar jobb med Killebom. Igår var det marknad och jag och sambon drog dit efter jag slutat. Hade turen att hitta ett par nya löparskor, hurra! Även Andreas hittade nya. Perfekt för oss som ska försöka ge oss på löpning nu. Jag är absolut ingen springarmänniska, men vill ändå försöka. Vi ska ju faktiskt anmäla oss till broloppet nästa år! ;) Vilket innebär att snart måste vi börja träna inför detta. Kan ju behövas då jag lär ha tappa en del av min kondis nu under sommaruppehållet.

Ska jobba fem timmar ikväll och därefter blir det stan och konsert med Linnea Henriksson, imorgon blir det fest och Amanda Jensen och på lördag hänger jag och Andreas där mer eller mindre hela dagen, med undantag för Mjällbymatchen!

Skaffade mig igår ett par trätofflor, har inte ägt ett par sedan jag var i 4-5 - årsåldern.  Kände att det var dags nu. Ska klampa omkring i dessa på Hanö hade jag tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)