måndag 1 juli 2013

Pust...

...andas ut! Nyss hemkommen från jobbet, jag har bokstavligt talat bott där i helgen. Kanske måste jag rycka in imorgon på min enda lediga dag. Igår kröp ångesten på, och jag känner att jag jobbar förbi hela sommaren. Planerade in julis alla jobbpass och ser till min förvåning att där finns inte ens fem lediga dagar...men jag har ju valt heltid så ska inte klaga egentligen och jag älskar jobbet! Jag trivs verkligen med det, men ångesten slipper man inte. Den kryper på när man får en ledig tid, går in på instagram och ser hur alla slappar på stranden. Kanske ska sluta med instagram bara för det...

Det är sådana här dagar jag längtar till vår resa, så skönt det ska bli att bara få komma bort och bara vara tillsammans. Lite mer än en månad kvar. Nu känns det som evigheter, men snart är vi där.
Sedan hoppas jag på ledighet imorgon, då ska jag köra mormor och träffa pappa. Familjen framför allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)