måndag 15 juli 2013

Måndag

Idag har jag varit ledig och inget solsken fick jag mer än under ett par timmar. Varför ska solen lysa med sina frånvaro på mina få lediga dagar? Spenderade förmiddagen med mamma ute på jordgubbsfälten, 27 liter fick följa med hem. Allt för ynka 200 kr. Nu ska det saftas, syltas och frysas! 

Hälsade även på pappa en stund på boendet. Han var inte så glad idag och jag tycker inte om att se honom sitta där inne. Han passar inte in, han har det så mycket bättre när han är hemma med oss. Bävar tills den sista september, när avtalet vi har nu kommer att gå ut...Men ska passa på att njuta nu, tiden går bara så fort!

Ska tagga nu inför mitt 12-timmarspass imorgon! En ledig dag idag behövdes för i helgen gjorde jag 35 timmar, och det är egentligen inte okej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)