söndag 29 maj 2011

Bestyr

Ja det finns det gott om nu! Har så mycket att göra så det är svårt att hålla reda på allt.
sxar ett par inlämningar att fixa denna veckan och det innan fredag, annars är jag rökt...
Ska sätta fart imorgon!!! På fredag åker jag till Borås, ska hälsa på Johanna :) Äntligen har det blivit en lucka öppen för det. Ska bli mycket trevligt, dessutom åker lillasyster med den stora delen av sträckan för att hon ska hoppa av hos en kompis på vägen upp.

Helgen har varit kanon, fredagen bjöd på mys med mitt hjärta!
Igår var vi först på Emmas dansuppvisnin och därefter var det dags för kalas hos min lilla kusin som fyllde 6 år. Trevligt och god mat bjöds det på. Idag har vi firat mors dag, först hos mina svärföräldrar, sen hos mina egna parents och därefter hemma hos mormor. Har blivit alldeles för mycket av allt gott idag känner jag, borde nog ta och löpa ett maraton egentligen!

Dessutom flödar kreativiteten i mitt huvud just nu och jag har en sån jäkla bra idé som jag verkligen brinner för! Mer tänker jag inte säga, men hoppas det går att genomföra och det är skönt att ha Andreas som stöd och att dessutom känner samma som jag för det här lilla projektet. Eller vad man nu ska kalla det för :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)