måndag 30 maj 2011

Jag tar ALLT i min egen takt!

Jag tar allt i min egen takt, för det är det som passar mig bäst just nu!
Har insett att jag inte kan hålla på att stressa hur mycket som helst längre...man har faktiskt ett liv utanför skolan också! Skulle egentligen varit i skolan idag och skrivit tenta i engelska, men insåg igår att jag inte alls är redo för den och att jag inte bara vill trycka in det snabbt och sedan låta det glömmas bort lika kvickt. Känns som det är viktigare att ro alla andra arbeten iland nu istället. Har riktigt svårt för engelska och behöver verkligen lång tid på mig då för att få in allt och verkligen fatta så man inte glömmer det sedan. Så jag sitter ändå här och har gott samvete och känner att sommarlovet eller vad man ska kalla det närmar sig.

Har precis skrivit klart rapporten i de estetiska ämnena, väntar bara på att Andreas ska komma hem så att han kan läsa igenom det innan jag skickar in det. Har bara ett par skriftliga arbeten kvar nu och en redovisning :) Skoldagarna som återstår kan räknas på en hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)