söndag 15 maj 2011

Hemma!

Kom hem för en stund sedan. Har tillbringat dagen tillsammans med Sillastrybarna i Halmstad. Fotbollen och mer där till gick inte alls som vi hade tänkt eller hoppats på...Bagarn gör självmål och ger därmed HBK deras första seger...dessutom så döms Mjällbys kvittering bort trots att bollen var inne, inte rättvist!
Är riktigt sur, arg och irriterad just nu, något måste hända och det är snart! Det är kris nu.

Veckan har annars flugit förbi och jag har haft fullt upp med min praktik. Det har gått bra, och jag har hållt lektioner i både bild, svenska, so, no och engelska :) Mer blir det nästa vecka, får även besök av min lärare då med. Nervöst! Men de säger att jag inte har något att oroa mig för, så får väl försöka tro på dom.

Var på bion med igår och såg Fast and Furious 5 med Sofia! Skitbra film faktiskt :) Ska lätt se den igen, det är ju dessutom dags för premiär av Pirates i veckan som kommer. Hoppas man får ett tillfälle att se den med, verkar bra den med!

Resten av kvällen tänker jag umgås med Andreas, mys och Eurovision och jag håller allt jag har på Sverige ikväll, så vi åtminstone får en bättre placering än förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)