måndag 2 maj 2011

Regnet bara öser ner...

...här utanför fönstret i Bromölla. Längesen det regnade, men det är mysigt såhär på söndags kvällen.
I fredags var det skola till långt in på eftermiddagen. Sen bar det hem till mina föräldrar för att hjälpa till med lite förberedelser inför lördagens konfirmation av lillasyster. Kom väl hem här runt niotiden på kvällen och då var det städning av lägenheten som gällde. Höll på till strax efter tolv, men bra blev det :)

I lördags var det fullt upp. Hjärtat fyllde 21, så jag knatade upp runt halv sju för att göra en frukostbuffé. Vågade inte sjunga föra honom  när jag skulle väcka honom, för ingen vill höra min stämma och framför allt inte vakna till den ;) Så spelade upp ja må han leva på youtube istället och gav honom paketen :) eftermiddagen bestod av konfirmationen, trevligt, med god mat och tårtor.

Idag har det varit kalasande för Andreas! Med andra ord så har det inte blivit tid över för något annat, som jag vid det här laget borde ägnat tid åt. Men skitsamma! Det löser sig :D jag ordnar allt imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)