måndag 9 maj 2011

Det går för snabbt...

...jag hinner inte med! Så känns det både med livet och tiden för tillfället.
Veckan har försvunnit sanbbt som attan. Fick i torsdags reda på att jag klarade min tenta i matte, något som jag aldrig hade väntat mig eller trott. Ibland sker mirakel! Detta innebär att den kursen är avslutad nu och jag är ikapp den nya. Att jag sen är efter med tusen saker i den nya är en helt annan sak...

Helgen har bjudit på tjejträff med Catte, Johanna och Kinga, skönt att träffas och snacka av sig :) Har även pluggat och förberett inför de kommande veckornas VFU. Känns bara jobbigt med det nu mitt i allt. Det var även match på vallen idag, MAIF-TFF. En match som slutade 0-1, surt som bara den. Men Mjällby hade verkligen inte marginalerna på sin sida...Solen sken iaf och varmt var det på EXTRA-läktaren, ser ut som Rudolf nu då jag lyckats bränna sönder min näsa...

Kanske dags att börja tagga för praktiken imorgon... får ser hur det blir med det. Det enda positiva är att jag ska få träffa alla härliga barn igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)