torsdag 19 maj 2011

Fy bubblan!

Har gått och blivit riktigt sjuk...inget mindre än halsfluss...det var verkligen inte välkommet!
Upptäckte igår mot kvällen till att halsen började ömma, men tänkte att det var nog inget speciellt ända tills jag skulle somna. Då började det tjockna till ordentligt och imorse fick jag inte fram ett ord. Fick hålla på att skriva på lappar, otroligt jobbigt! Trodde fortfarande att det var vanligt ont i halsen, men smärtan höll i sig hela dagen och jag var ändå på VFU:n. Men när inga halstabletter, inte ens från apoteket så var det något som inte stämde. Fick en snabb tid hos Hälsoringen, och det var som jag trott, äcklig halsfluss!

Har inte haft det sen jag var runt 10-13 års åldern. Så kommer knappt ihåg känslan, men det är inte att leka med. Har ingen hög feber iaf, och tur är det för jag orkar iaf göra lite. Om jag inte är sämre imorgon så var jag ändå välkommen till VFU platsen, är ju ändå sista dagen. Skadan är ju redan skedd om jag smittat några för det är ju som värst innan det brutit ut.

Kurerar mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)