söndag 5 februari 2012

OH MY GOD

Var bortbjudna igår kväll, så blev ingen melodifestival här inte. Fick därför se den på play imorse, gick väl rätt okej det med. Taskig kvalité bara, men hör ju inte till vanligheterna att jag missar sådana program så en gång kan man stå ut med ;) Måste bara slänga ur mig ett OMG! The Moniker sjönk rejält i mina ögon, vart var den där härliga, glada människan med sin trallvänliga melodi? Inget slår fjolårets låt, och inte levde han upp till mina förväntningar med tanke på att han var min favorit förra året...Besviken :/

Renoveringen av hallen kom äntligen igång också igår! Mycket skönt, hann dock inte färdigt, mer tapet ska upp och på den färgen. Det får vänta tills nästa helg. Måste bara säga att min kära mamma är så himla bra :)

Har ÄNTLIGEN fått min VFU-plats också! Har väntat och väntat, och ibland lönar det sig nog att vänta. Skrek nästan rakt ut så glad blev jag när jag loggade in och fick syn på var jag ska vara. Hörviks skola, där jag gick på låg- och mellanstadiet. Helt jävla underbart! Har önskat och drömt om det sen jag började läsa till lärare och nu har den önskningen gått i uppfyllelse! Inser också att det är allt bra märkligt att jag av alla skolor i Sölvesborg hamnar på just de skolor jag gått på, fast det i princip ska vara omöjligt, Mjällby & Hörvik! Jag har med andra ord haft tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig här! :)